понеделник, 4 април 2011 г.

Накъде вървим, накъде отиваме ...

Днес, както по обикновенно му бях на Витоша и минах покрай Симеоновския кабинков лифт. Отново ми направи впечатление, че лифтаджиите са там, лифта е в положение stand by, но кабинки не се движеха. Тоест персоналът е там, текат им заплати, върви автобус 122 до начална станция, разходите си текат, но на някой му е по-евтино всичко това да е така, но лифта да не вози хора, за да изглежда планината по-недостъпна и да се натрупва напрежение у хората. Сега като погледнах на сайта на Витоша ски ме посрещна странното „Лифтовете няма да работят от 01.11.2010 до началото на Зимния сезон". Защо???

Ами нищо няма да
работи и нищо няма да се пипне. Това се прави целенасочено, за да могат рупорите на Цеко Минев и по-глупавите повтарячи по форумите да говорят „горе нищо не се пипа", „разсипия" и тн. За мен остава странно защо никой не се интересува кой е собственик на съоръженията и защо самият той казва, че те са опасни и то със същия тон, с който аз казвам, че има дупка на улицата пред нас, тоест с контекста „гадно, но не зависи от мен". Съдете сами, кой не си върши работата. Има и още нещо, всеки лифтаджия ще ви каже: „горе е страшно, сече се". За това те обвиняват парк „Витоша", то че техният директор и на мен ми е малко странен си е едно, но истината е, че парк Витоша не разрешава и не допуска никаква сеч в планината. Те дори нямат право да отрежат дърво, паднало напряко на пътеката. Всяка сеч в планината се допуска само от така наречените горски, които са служители на Изпълнителната агенция по горите (бившата ДАГ), която е на подчинение на Министерството на земеделието и горите, а Дирекцията на ДПП Витоша е поделение към същата, но тя има много по-тесни компетентности и се занимава само с определен кръг дела – туризъм, биоразнообразие и т.н., но всяка сеч горе е допусната от друга инстанция, така че айде стига вече.

Другото, което за съжаление днес отново ми се напомни със страшна сила, е факта, че „горе" на Витоша нещата няма да се оправят и това се прави нарочно. Каквото и да прави парка, колкото и бюджет да им дадат, а те не им дават много, те най-много да сложат някоя табела или да оправят някоя от многобройните алеи. Обаче никой няма да спре бъгитата, които днес ме покриха с кал и чакъл, никой няма да възстанови автобусните линии към Алеко и Златните мостове, един болт на лифтовете няма да бъде завинтен. Целта е да се принуди обществото, че или ще стане както Цековците искат или нищо няма да стане. Тоест или ще се изпълни целият СПУП за Ски Зона Алеко или нищо няма да стане. Това, че всички сме заложници на тази порочна схема е може би най-страшното.

Няма коментари:

Публикуване на коментар